De eerste stagedag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Laura Putten - WaarBenJij.nu De eerste stagedag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Laura Putten - WaarBenJij.nu

De eerste stagedag

Blijf op de hoogte en volg Laura

05 September 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hee allemaal,

Jullie zullen wel denken, hoezo zo snel 2 verslagen achter elkaar? Nou, het vorige verslag heb ik maandagavond geschreven, maar kreeg ik toen helaas niet geupload. Vandaar dat dat vandaag pas ging, en ik nu dus alweer een stukje aan het typen ben om jullie te updaten over de eerste stagedag.

Dinsdagochtend was het dan eindelijk zo ver, licht zenuwachtig vertrokken met de metro richting het Mayflower hotel. Het was maar 2 haltes verderop, dus we waren er snel en uiteraard veel te vroeg. Wat een ontzettend groot hotel! We stonden te wachten in de lobby, en er kwam gelijk iemand op ons afgelopen om te vragen of hij ons kon helpen. We vertelden dat we een afspraak hadden met de HR-manager, mr. Moore. Deze man was helaas niet aanwezig, en dus werden we meegenomen naar zijn assistente. Zij gaf ons een introductiepraatje en vervolgens een rondleiding door het hotel. Echt supermooi en groot is het, dus daar gaan wij ons de komende 5 maanden wel vermaken! Ook hebben we kennisgemaakt met de managers van onze afdelingen. Mijn manager, Sandra, is volgens mij echt een tof wijf haha. Ze begon al gelijk te vragen of ze m'n horloge een keer mocht lenen want ze vond hem zo mooi. We zijn ook langs de Front Office geweest voor Tom, daar waren de mensen ook super aardig.

Na de rondleiding kregen we een hele stapel papierwerk om in te vullen en te ondertekenen, daar zijn we ook wel weer een uurtje zoet mee geweest. We kregen ook te horen dat we pas volgende week woensdag hoeven te beginnen met werken, en de eerste dag is dan gelijk een training in een Renaissance hotel in Virginia, de donderdag moeten we in het hotel werken en op vrijdag hebben we nogmaals een training. Dit betekent dat we nu dus nog een extra week vrij hebben om de stad te verkennen, dingen te regelen en te chillen. Helemaal niet verkeerd! Het enige jammere is dat we dan ook nog niet betaald krijgen...En dat zou toch wel lekker zijn met de uitgaven die we hier doen. Heb vandaag namelijk een MacBook gekocht, zodat ik helemaal in stijl en snel met jullie kan skypen haha.

Zometeen gaan Tom en ik nog eens langs ons hotel, om dan wel kennis te maken met de HR-manager. Ben benieuwd! Ik zal jullie snel weer updaten over wat ik de rest van de week met m'n vrije tijd gedaan heb ;)

x0x0

Laura

• 07 September 2012 - 07:29

Anouk:

He super leuk dat we je zo kunnen volgen. Heel veel plezier, succes en leerzame stage
    Gr. Anouk